The magnificent life of 2 young and brave hearted

The magnificent life of 2 young and brave hearted

Ez az én formám

2010. július 24. - minnie_katie

Én kérek elnézést az előttünk álló kb 8 nap időjárása miatt...az egész az én hibám, mivel szabin leszek...

 Végigizzadtam szó szerint az előző 30 napot 30 fok feletti hőmérsékletben az irodában, ahol a nem létező pöcsömről is folyt a víz...Csütörtökön gondoltam egyet és megnéztem az időjárás előrejelzést, hogy mégis milyen időben fogom, az előbb már emlegetett nem létező hímtagomat, a medencében áztatni itthon. Majd két másodperc múlva felbolygatott idegrendszerrel és egy jó hangos na ez aztán fasza felkiáltással, vettem tudomásul a tényeket h kb 3 napig 18-21 fok lesz...utána megtalán lesz még 25! is két vihar között

A nyakamat tenném rá, hogy ha nem én lennék szabin akkor, megint csak 35 fok lenne...

nos ezek után bátran kijelenthetem, hogy olyan, mint szerencse, nem létezik és elnézést kérek azoktól is már előre, akik az augusztus 20.-ai héten szabiznak, mert akkor is tuti szar idő lesz, hiszen azt a hetet is kivettem...

Bocs

Katie Withoutanyluck

A bejegyzés trackback címe:

https://theflatearth.blog.hu/api/trackback/id/tr62172745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása