The magnificent life of 2 young and brave hearted

The magnificent life of 2 young and brave hearted

Terrible towel

2011. január 16. - minnie_katie

Tegnap este sikerült megint végigizgulnom a délutánt/estét a tv előtt. Előbb a férfi kézilabdameccs a vb-ről, utána meg az NFL főcsoport elődöntőt, a Pittsburgh Steelers-sel, már évek óta nagy Polamalu drukker vagyok, nagyon bejön a srác, főleg amikor repül:

 

Az első Superbowlt még a koliszobában láttam, és nagy meglepetésemre, amikor volt valami action, a fél folyosó felordított. Azóta ki is veszem mindig szabinak a Superbowl utáni hétfőt, nehogy úgy járjak, mint először, amikor kb 4-5 között vége lett, én meg mentem valamiből vizsgázni, nem nagy sikerrel...

Tegnap azért az első félidőben, kezdtem már bosszankodni,hogy elcseszek egy nap szabit, és a Pittsburgh még csak ott sem lesz a döntőben, aztán nézhetem az általam nagyon nem szeretett, Tom Brady-t. De aztán megnyugodtam, és felfedeztem egy új kedvencet is a Steelersnél: Pouncey-t, a miértekről a következő szösszenet ad majd felvilágosítást, vagy nem:)

 

Katie

A bejegyzés trackback címe:

https://theflatearth.blog.hu/api/trackback/id/tr522587343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása