The magnificent life of 2 young and brave hearted

The magnificent life of 2 young and brave hearted

Egyedüllét, sorozatok, müzlis tál és az őszinteség

2010. október 23. - minnie_katie

Milyen csodálatos is az egyedüllét, és most ne kezdjenek írogatni azon 72 éves ill a feletti nénikék, akik elmúlt 25 évet egyedül élték le, hogy menjek a sunnyogós pi@&ába, mit tudok én az egyedüllétről: hát nekem jelenleg azt jelenti, lakótársaim elhúztak a hétvégére ék alakban, mint a vadlibák és végre uralom a kecót....

Uralom ugyanis, nem kellett kisurrannom a fürdőbe és sunyiban hajat festeni, elkerülve az érdeklődő pillantásokat ill az azért fested mert már őszülsz kérdéseket (természetesen nem azért). Befekhettem a "BUZIS KÁD"-ba (az elnevezés Tigris nevű lakótársamtól van, aki szintén szeret hemperegni benne), anélkül, hogy más idegesen topogna kinn, hogy mikor végzek már, mert jönne mosni. Így most 1,5 órát áztattam magam és telitorokból énekeltem Bryan Adams számokat -Minnie biztos irigyel emiatt. Megsüthettem kedvenc 10 perces cuccom anélkül, hogy meg kellene kínálnom, olyan egyedeket akiket rühellek látni is, nem csak etetni.

Na kérem szépen nekem eddig ez hajlik a tökéletesség felé, ja és ki ne felejtsem, hogy sorozatokból updatelem magam szorgalmasan...Ígértem, hogy ha minden új szezonból láttam legalább 3 részt, akkor írok róluk egy kis szösszenetet, na tessék akkor: 

-MAD MEN: vége a 4. évadnak, és eddig ez tetszett a legjobban, az hogy a pasi bejön, az is sokat dob a dolgon, de be kell hogy valljam, nekem Don Draper jobban tetszik depisen ill ittasan, mint abban a hirtelen jött rózsaszín ködben,amibe az utolsó részre sodorták az írók...egész évad KTI9, utolsó rész:KTI6

-GREYS ANATOMY: azt hittem, hogy sikerül majd azon a szinten folytatni, ahol a 6. évad befejeződött, mert konrétan azon befostam (többször is), de nem jött össze, visszataláltak a vergődős sztorivezetéshez, ill a szerintem legjobb szerepet is sikerült elbaszarintani, nem értem miért csináltak, egy tehetetlen hülye zombit, a koreai csajból, de remélem jó/komoly okuk volt rá - eddig:KTI5

-THE BIG C: nagyon durranást vártam, és a homeless öcsi kimondottan irritál..KTI6

-PRIVATE PRACTICE: eltűnt a poénos oldal, csak a nyüglődés itt is KTI5

-HOW I MET YOUR MOTHER: lassan már ott tartok, hogy ha egyszer elmosolygom magam közben, akkor az egy "jó" epizód volt, szeretnék olyan részeket, mint a pillangós tetkós - KTI4

-BROTHERS AND SISTERS: abszolút csajos lett azzal, hogy állandó szereplő lett a francia csávó, aki az első Szex és New York filmben, a szőke helyett megfarkalja Samanthát..magyarán lett mire nyálat csorgatni, csak az a baj, hogy közben a Hollys jelenteken szétverném legszívesebben a saját fejem egy bárszékkel - KTI6

-HOUSE: a jó hír, hogy az előző évadhoz képest és sokkal jobban bejön, a rossz hogy az előzőtől már hánytam, szóval nem igazi viszonyítási alap, de az első rész kifejezetten tetszett, főleg a pezsgő bontós rész: KTI7

-WEEDS: no komment: KTI9

-THE BING BANG THEORY: s04e01 - KTI11, a kórházas jeleneten, másnap reggel is beröhögtem a metrón, sajnos egyedül voltam, már úgy értem, hogy a metró az tele volt, csak én nem ismertem senkit...ja azóta is várom a hasonló jó folytatást - KTI2... BAZINGA : KTI10

a kórházas jelenet:

-COUGAR TOWN: tök igazuk van, miért ne lehetnen kedden délelőtt bort inni?:) KTI10 ja és ki ne maradjanak a murder/suicide jelenetek:

-MENTALIST: sajnos már nem megy, skippeltem KTI3...pedig az a pasi..

-PARENTHOOD: like it, remélem nem kap kaszát kint, a Lorelai Gilmore miatt kezdtem nézni, nekem nagyon bejön, minimálissal kevesebb dráma ill pont ennyivel több poén és minden ok lesz KTI10

-THE GOOD WIFE: best of, azt hittem, nem tudják majd tovább csavarni, de igen: yippi, nálam abszolút viszi a pálmát KTI11

-THE TUDORS: a 3. évad után megfogadtam, hogy megverem magam, ha megnézem a 4.-et is, de mivel nem félek magamtól megtettem, komoly örömet mondjuk nem okozott, kivéve a Charles-t alakító faszi látványa, de a főszereplő választást véleményem szerint eltolták de rendesen, ja és nem értettem azt sem, hogy a 4. feleséget, aki elvileg ronda, miért Joss Stone játsza, aki nem az...KTI5

 

Ja és mindezek után elmesélnék egy esetet aminek főszereplője szerényen én lennék ill a müzlis tálam és a szarfaszú lakótársam Mary. A történet annyi, hogy tálam egyik nap eltűnt a helyéről, ahova személyesen helyeztem, majd miután lecsekkoltam a srácokat és ők konkrétam, még az sem tudták, hogy létezik olyan, mint müzlis tál, (hát hiába fiúk akik, az összes létező színt leírják a hat alap színnel) a gyanú(m) ráterelődött, rendkívűl éleselméjű portugál-francia lakótársamra, aki kérdésemre kérdéssel válaszolt (mint mindig), hogy a kerámiát keresem-e .

Azt. Ja azt nem tudja, de tett egy kísérletet arra, hogy megkeresse a DVD lejátszó mellett, közben megkérdezte, hogy ott már kerestem, majd mikor én visszakérdeztem, hogy ott miért kellett volna, hisz nem oda tettem, lazán megfordult és közölte, hogy ja akkor ebben az esetben nem tudja, hogy hol lehet. Majd ma nagy egyedül létben felfedeztem az edényszárítóban, ahol legalább négyszer csekkoltam a korábban, szóval lehet, hogy végig kellene néznem pár évadot, az X-aktákból is, hogy megtudjam milyen egyéb módon kerülthetett elő a motyóm, ha azt veszem alapul, hogy mindenki őszinte gyerek, akivel együttlakom...

na puszi

Katie

A bejegyzés trackback címe:

https://theflatearth.blog.hu/api/trackback/id/tr872393575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása