The magnificent life of 2 young and brave hearted

The magnificent life of 2 young and brave hearted

"Nyári" szabi

2010. július 30. - minnie_katie

Péntek van... Múlt hét szombat óta itthon vagyok, nap egy szál se, 21 fok és kitartóan esik az eső - röviden le is írtam depressziós szabim legfontosabb okait.

Mit lehet ilyenkor csinálni?? Vásárlás, könyv, filmek -szerintem

Anutámmal -aki szintén kiváló érzékkel választotta ki ezt a hetet a szabadságra- hétfőn beugrottunk a nődokihoz aztán vásárolni. Kivételesen nem is kellett volna rohannunk, de valahogy a vásárlás sem jött össze, kaptam egy fürdőrucit névnapra (amit még nem volt alkalmam kipróbálni), és vettem egy rövidgatyát ennyi..semmi olyan cuccot nem láttunk sehol a 70% leárazások erdejében, amit érdemes lett volna akárcsak megfontolni is..upsz majdnem kihagytam azt csudajó táskát, amit a munkatársaimtól szülinapra kapott vásárlási utalványból szakítottam...nagyon baba és említettem már, hogy imádom a munkatársaim (már azokat akiktől kaptam persze:) )Egyébként nyári egyberuháért jártuk elvileg le a lábunkat, de nem volt ill csak olyan, amitől nem tudom hány inger kerülgetett.

Ilyenkor, amikor nem jön össze semmi, a legfontosabb dolog, hogy együnk egyet, és utána minden jóra fordul (Minniekével felállított és azóta milliószor beigazolt törvényünk ez). Nos mi ezt tettünk Anutámmal, utána rögtön eszünkbe jutott, hogy két helyen tuti el tudjuk szórni a vásárlásra megspórolt lét. Drogéria és könyvesbolt.

4 könyvvel a  birtokunkban besunnyogtunk a drogéria üzletbe, ahol minden szart és macskakaját megvettünk, a pénztáros most is mint mindig megkérdezte, hogy a macsekkaja láttán, hogy ilyen sok cica van otthon, válasz: nem baszki, egy van de az kurva éhes..

Aztán hazaestünk és azóta az evéssel, kávévedeléssel és könyvolvasással és filmnézéssel próbálom elütni a hihetetlen gyorsan múló másodperceket. 2 nap alatt kiolvastam 2 könyvet:  Ferenc Józsi leveleivel kezdtem, amit egy bécsi színésznőhöz irogatott, érdekes volt, bár minden levél első 15 sora abból áll, hogy Józsi bácsi sajnálatát fejezi ki, hogy a nő nincs jól, meg nem találkoznak, meg hogy a nőnek megint nehéz napjai vannak (és ez komoly!), meg elnézést hogy írok de a pénzt küldöm, meg mellékeltem a drágaköves ékszert stb, szóval a végén már úgy tettem le a könyvet, hogy szegény öreg ezt, hogy megvezették...KTI6

A másik könyv: Stieg Larsson - A tetovált lány - no koment KTI11, a filmet is megnézem majd

És sikerült befejeznem a Robert Merle Francia históriájának 12. részét, már csak egy van hátra, már belekezdtem, de őszintén szólva már baromira unom, hogy ugyan az a stílus és szófordulatok vannak benne, és sotto voce megjegyezném, hogy utálom ha az író "kiszól" a történet közben az olvasóhoz, és itt pluszban még olyan oldalak is vannak, mintha az olvasóval  (velem) vitatkozna...áááááááááááááhhhh na ezek mostanában lapozásra kerültek...haladok is vele rendesen:) KTI5

Filmekben/Sorozatokben is előre jutottam, ahogy kell:

LOST: megnéztem az 5. és 6. évadot, az ötödik még tetszett is, hát az utolsó meg a finálé annyira nem de sebaj... szummában KTI8

You dont know Jack: Az eredeti, valós sztori és Al Pacino miatt néztem meg, nem csalódtam - KTI10

I love you Phillip Morris-t meg nem fejeztem be..vélemény később

most megyek enni.... sokat

puszi

Katie Badweather

A bejegyzés trackback címe:

https://theflatearth.blog.hu/api/trackback/id/tr332186645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása