The magnificent life of 2 young and brave hearted

The magnificent life of 2 young and brave hearted

Gyermekkori emlékek 2

2010. február 07. - minnie_katie

- egyszer az óviban álarcosbál volt. nagyon izgultam és vártam már, hogy beöltözhessek, mert Anutám már nap óta mondogotta, hogy sikerült egy tök jó jelmezt szereznie. Minden lány királykisasszony, meg Piroska volt, én béka...

- egyszer kiharcoltam hogy legyen biciklisnadrágom, tudjátok az a térdig érő fekete oldalán egy színes sávval. Persze bátyámnak is kellett rögtön...megkapta az oldalt pirosat (nagggggyon férfias volt rajta)...a zöld meg az enyém lett

- egyszer ill nem egyszer hanem kb 1,5 éven át a tesóm zsarolt a szexújságos dologgal...mindent rámsózott amit nem akart megcsinálni, így én kénytelen voltam. A mai napig nem értem, hogy miért nem hívatták be a szüleimet (mondjuk szerintem még így jártam jobban)

- egyszer általános elsőben szóltam óra közben a tanárnőnek, hogy bocsi de ki kellene mennem WC-re, nem engedett ki. Pár perc múlva írdatlan szarszag terjengett a levegőben... A tanárnő fel is tette az álnaiv kérdést: mi ez? mire én: elnézést, de szóltam...

Katie

A bejegyzés trackback címe:

https://theflatearth.blog.hu/api/trackback/id/tr121736504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szeme közé, laposan! 2010.02.07. 16:46:26

Azt a szexújságos dolgot nem vágjuk, lehetne bővebben?:)

important notice 2010.02.12. 11:39:27

Azt hiszem elmondhatom magamról,hogy meglehetősen jól ismerem a bátyádat és tudom hogy igenis jól állt neki a nadrág.Hiszen Ő már akkor is Adonisz lehetett.Különben is te sípoltál a nadrágért, őt meg csak sújtotta az átok,miszerint nagyanyátok mindenkinek korra,színre,nemre,vallási felekezetre való tekintet nélkül egyforma meglepit vásárolt a családi béke megőrzésének jegyében.
(mindezt egy levegővel bazzzzzz.)

exhausted doll · http://exhausteddoll.blog.hu 2010.02.24. 16:03:46

Nahát,asszem attól a naptól kezdve a tanitónő mindig kiengedett,bárhova is kéreztél xD.
süti beállítások módosítása