The magnificent life of 2 young and brave hearted

The magnificent life of 2 young and brave hearted

Magánvélemény a töketlenségről

2010. augusztus 31. - minnie_katie

 Mindenki elmehet a jó bús, sunnyogós pi@#ába, akinek bármi kis köze van a Corvin közi díszburkolathoz, elvileg már kész kellene hogy legyen, gyakorlatilag persze nincs, meglepő módon..

Egész nyáron nem tudtam eljutni az ajtótól a metró aluljáróhoz (max.100 m) anélkül, hogy ne legyen tiszta poros a lábam meg a tangapacskerom, hónapig pacikukit sem csináltak, de az nagy elánnal...aután valakinek gondolom csak eszébe jutott a dolog, és kétoldali megközelítés módszerével elkezdték lerakni a díszburkolatot, de a mozi előtt részt már nem sikerült...

Leszórták a földet zúzott kőszerűséggel, amin nem végignyargalni úgy, hogy ne süllyeppedjél bele 5 centire, és a már említett tangapacskerben csodálatos élményeket szerezhettem, amikor a kövek bejutottak a talpam és a pacsker közé. Majd egyik reggel amikor munkába indultam, pár jó munkásember ott cisszeget nekem, mert át mertem lépni az ő általuk kifeszített szintező(?) mazdag felett, mondtam is nekik, hogy nyugi majd holnapra megtanulok repülni, ha esetleg egy nap alatt nem sikerülne, letenniük azt az 5 méteres sávot...hát minden votlam csak népszerű nem
 

Ma ugye majdnem egész nap esett az eső, na most nyakig sáros lettem, persze felfoghatom tök pozitvan is: legalább nem lettem poros. De őszintén kezd elegem lenni azokból a töketlen emberekből, akik azután kezdenek el töketlenkedni, hogy "valahogy" megszerezték egy zsíros businesst, valahogy...

 

Katie

A bejegyzés trackback címe:

https://theflatearth.blog.hu/api/trackback/id/tr72262692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naffa 2010.08.31. 21:50:44

Pocsolyába léptél, és sáros lett az új cipőd? :)
süti beállítások módosítása